Яка черкаська торгова марка отримала “Добрий знак”?

Черкаська торгова марка отримала

Масло та кефір “Волошкового поля” пройшли лабораторну перевірку за стандартами якості та безпеки країн Європейського Союзу і отримали відзнаку “Добрий знак”, засновану телеканалом СТБ у 2014 році.

Про це під час преc-конференції повідомив генеральный директор компанії Віктор Ржавічев сайту vikka.ua.

“Ми вирішили рухатися в європейському напрямку, зокрема і щодо стандартів якості продукції. Тому подали свою продукцію на перевірку. До неї ми готувалися більше року. Зрештою, з європейської лабораторії ми отримали схвальні результати. Спочатку там відзначили наше масло (73% жирності), а згодом і кефір (1% жирності). На сьогодні жоден виробник масла в Україні не отримав цієї відзнаки. Для нас це свідчення того, що ми виготовляємо якісну продукцію”, – зазначив Віктор Ржавічев.

Нагадаємо, дослідження складається з двох етапів – перевірка виробництва і перевірка самого продукту. На першому етапі сертифіковані європейськими органами аудитори перевіряють виробництво. Особливу увагу при перевірці приділяється безпеці сировини, надійності постачальників і виробничих ліній.

На другому етапі продукт відправляється в Європу, в одну з акредитованих лабораторій компанії Eurofins Scientific. Потім відділ аудиту звіряє результати лабораторії з документом, в якому прописані європейські вимоги щодо якості та безпеки на цей вид продукту (наприклад, відсутність антибіотиків, мікотоксинів, важких металів у молоці). Якщо результати лабораторії з безпеки та якості в продукті відповідають допустимим нормам, то відділ аудиту дозволяє виробникові нанести на свою упаковку емблему “Добрий знак”.

4 Квітня, 2017 в 14:21 / Переглядів: 1336

Теми: Події,Суспільство,Україна,Черкащина

Залиште коментар

avatar
  Підписатися  
Повідомте про