Станом на 18 червня 2019 року лише у Черкаському міському РЕМ – 2084 активних боржника, а по всій області – 4767. Але серед них є споживачі, які здійснили оплату за використану електричну енергію в 2018 року, вказавши або помилкові реквізити банківських рахунків іншої організації, або особовий рахунок, або ж прізвище та ініціали платника. За даними платежами немає можливості ідентифікувати платника та правильно рознести оплату по особових рахунках споживачів. А це призводить до видачі додаткових попереджень з наступним відключенням. Повідомляють у ПАТ «Черкасиобленерго».

Якщо у вас повністю погашена заборгованість за 2018 рік, але вам і досі від ПАТ «Черкасиобленерго» надходять рахунки на оплату боргу за електроенергію, спожиту до 1 січня 2019 року, для уникнення непорозумінь переконливо просимо вас терміново звернутися до свого РЕМ аби з’ясувати обставини такої ситуації та повідомити суми здійснених оплат заборгованості, вказавши дату, банківську установу та суму здійсненого платежу.

Якщо у Вас виникли додаткові запитання, звертайтеся до кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго» за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48.