Бекхем використовував український трек у рекламі свого бренду

Бекхем використовував український трек у рекламі свого бренду

Фото: Кадр из видео YouTube
Бекхем використовував трек “ДахаБраха” в своїй рекламі

 

Девід Бекхем виклав у Мережу рекламне відео свого нового бренду з музикою українського гурту “ДахаБраха”, пише Корреспондент.

Екс-зірка футболу Девід Бекхем опублікував в своєму Instagram рекламу власного бренду чоловічої косметики House 99. Для ролика він використовував трек українського етно-хаос гурту “ДахаБраха”.

На думку творців ролика трек Sho Z-Pod Duba українського гурту ідеально підійшов для реклами продукції House 99 з догляду за обличчям і волоссям.

У ролику сам Бекхем і кілька стильних чоловіків чепуряться перед дзеркалом. На YouTube ролик за день набрав трохи більше як 49 тисяч переглядів.

За словами арт-менеджера “ДахаБраха” Ірини Горбань, команді Бекхема знадобилося півроку, щоб офіційно оформити права на використання музики.

Січень 26, 2018 в 18:34 / Переглядів: 153

Теми: Події,Світ,Суспільство,Україна