Стан роботи Уманської місцевої прокуратури з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації упродовж 2017 року

Одним із важливих напрямів діяльності органів прокуратури України є розгляд звернень громадян. Ця робота спрямована на реальний захист прав і свобод людини та громадянина, зміцнення законності та правопорядку в державі.

За 12 місяців 2017 року до Уманської місцевої прокуратури надійшло 1147 звернень, з них 677 – вирішено по суті, в тому числі 12 – від народних депутатів України, з числа вирішених6 звернень задоволено.

З вирішених переважають звернення з питань досудового розслідування – 280, з яких більшість на дії і рішення слідчих органів поліції – 113 звернень, з питань виконання функцій представництва інтересів громадян і держави в суді – 19, з питань додержання законодавства при виконанні рішень судів та інших органів – 11, з питань участі у кримінальному провадженні в суді – 6 та з інших напрямів прокурорської діяльності.

Водночас, майже половина скарг, а саме 463 скарги стосувалися питань, що належать до компетенції інших органів, тож їх відповідно до чинного законодавства надіслано для вирішення за належністю.

Законом України “Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, якими розширено шляхи надходження звернень до відповідних органів за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.

Так, на телефон „гарячої лінії” Уманської місцевої прокуратури протягом 12 місяців 2017 року надійшло 7 звернень громадян.

Крім того, упродовж 12 місяців 2017 року до Уманської місцевої прокуратури на прийом звернулися 80 громадян, з яких 32 прийнято особисто керівником прокуратури. У кожному конкретному випадку, за наявності підстав та в межах компетенції, вживалися заходи з метою реального поновлення законних інтересів заявників.

Такий підхід надає додаткові можливості реального впливу на забезпечення належного аналізу доводів заявників, визначення найбільш ефективних та оперативних шляхів відновлення порушених прав громадян і позитивно впливає на виключення негативної практики формального проведення перевірок.

Крім того, місцевою прокуратурою постійна увага приділяється удосконаленню діяльності з питань забезпечення доступу до публічної інформації, підвищенню її ефективності.

Так, упродовж 12 місяців 2017 року до місцевої прокуратури надійшло 8 запитів на отримання доступу до публічної інформації, за результатами розгляду яких надано 1 інформацію, 4 роз’яснення, 3 запити скеровано іншим розпорядникам. Відмов у задоволенні запитів не було.

Згідно із ст. 23 Закону України „Про доступ до публічної інформації” рішення, дії чи бездіяльність Уманської місцевої прокуратури, як розпорядника інформації, запитувачами  до суду не оскаржувалися.

Робота за вказаним напрямом триває.

 

За повідомленням Уманської місцевої прокуратури

Січень 25, 2018 в 18:41 / Переглядів: 249

Теми: Аналітика,Події,Суспільство,Умань,Черкащина