Як користуватися автовідповідачем ПАТ “Черкасиобленерго”

Кілька місяців тому кол-центр товариства розширив коло своїх послуг. Так, для споживачів була створена можливість передавати покази лічильника через автовідповідач. Проте, в низці випадків фахівці підрозділу фіксують нерозуміння, як користуватися сервісом.

Для того, аби залишити покази електролічильника на автовідповідач, потрібно:

– зателефонувати за номером 33 87 87;

– прослухавши привітання, набрати цифру 1, щоб обрати формат передачі показів саме через автовідповідач;

– після звукового сигналу потрібно чітко назвати особовий рахунок абонента, вказуючи всі розділові знаки та літери цього рахунку, якщо вони є, повну адресу, РЕМ, прізвище та покази лічильника.

– Звертаємо увагу споживачів на те, що період очікування автовідповідача – лише 1 хвилина, – наголошує начальник кол-центру Наталія Негода. – Крім того, якщо споживач не кладе слухавку після звукового сигналу, незалежно від того, чи він передає покази чи ні, цей запис прослуховується працівниками кол-центру. Відповідно, прохання до абонентів: якщо ви не готові продиктувати необхідну інформацію після звукового сигналу, не варто переходити в меню автовідповідача.

Упродовж минулого місяця автовідповідачем скористалися біля двох тисяч черкащан.

За інформацією ПАТ “Черкасиобленерго”

Декабрь 30, 2017 в 12:16 / Переглядів: 201

Теми: Аналітика,Події,Суспільство,Черкащина