Уманський водоканал пояснив, чому з кранів квартир містян тече бура вода

Фото Татьяны Левченко-Михальчук.

Уманці все частіше нарікають на погіршення якості води з-під крану. КП “Уманьводоканал” дало роз’яснення, чому до квартир поступає каламутна рідина, і які дії проводилися та проводяться задля знезараження і убезпечення життя та здоров’я громадян.

З кінця серпня 2017 року в деяких мікрорайонах та окремих вулицях міста Умань спостерігається погіршення органоліптичних показників якості води. Причиною цього стало аномално жарке літо, що викликало підвищення температури поверхневих вод на водозаборі річки Рось (м. Біла Церква), в результаті температура води у водогоні Біла Церква-Умань підвищилась до 25 град.С. Враховуючи те, що вода по магістральному водогону доставляється в місто Умань протягом 11 діб, а перші промивки магістралі були розпочаті лише влітку 2016 року, якість води за цей час погіршується (змінюються забарвленість та каламутність), не дивлячись на знезараження та первинну очистку в м. Біла Церква.

Щоб мінімізувати наслідки природних явищ, комунальне підприємство «Уманьводоканал», ще в травні 2017 року, для додаткового знезараження води у водогоні, виконало роботи з монтажу та запуску хлораторної в м. Жашків. Це дало змогу підтримувати якість води у водогоні на задовільному рівні та не допускати її погіршення тривалий період. Також, для покращення існуючої ситуації, відомчою лабораторією проводиться постійний моніторинг якості води в місті, щогодини відбираються проби води як у водогонах, так і в резервуарах. Другий тиждень тривають роботи з промивки та скиду води в різних мікрорайонах міста. Організовується підвіз води в дитячі садочки та школи міста, а також в мікрорайони де спостерігається суттєве погіршення якості води або проводяться довготривалі ремонтні роботи.

Працівники КП «Уманьводоканал» вживають усі необхідні заходи щодо приведення органолептичних показників води до норми та найближчим часом ситуація буде вирішена. А щоб зменшити залежність міста Умань від покупної води, ведуться роботи з пошуку альтернативних, локальних водозаборів.

Також, для покращення якості обслуговування абонентів, розпочав свою роботу сучасний кол-центр і для своєчасного відповідного реагування, в разі будь-яких змін в якості води в мережах централізованого водопостачання, просимо абонентів звертатись до диспетчерської служби водоканалу за телефонами: (04744) 4-25-29 (багатоканальний), (097) 124-25-29, (063) 134-25-29 та (04744) 3-45-49 або залишати повідомлення на офіційній сторінці КП «Уманьводоканал» у Facebook: https://www.facebook.com/umanvodokanal.

Адміністрація КП «Уманьводоканал»

Сентябрь 4, 2017 в 10:25 / Переглядів: 880

Теми: Події,Суспільство,Умань,Черкащина