19-річний підприємець з Черкас створив всеукраїнський інтернет-гіпермаркет

Олександру Цибенко немає ще й 20 років, але хлопець уже давно й активно освоює ринок e-commerce. Почалося все зі звичайного продажу камери Go Pro на популярній українській дошці оголошень. З часом інтерес до ринку онлайн-рітейлу і сучасних гаджетів переріс у бізнес. У 17 років Олександр став офіційним дистриб’ютором камер Go Pro в Черкасах, а потім пішов з університету і повністю присвятив себе розвитку інтернет-магазину, пише “in.ck.ua”.

За декілька років існування нішевий онлайн-маркет електроніки і гаджетів перетворився в онлайн-гіпермаркет “SELGO”. Сьогодні асортимент магазину налічує мільйон позицій. Тут можна знайти все – від гіробордів і побутової техніки до канцтоварів і косметики. У планах – розвиток усіх напрямів онлайн-рітейлу і партнерство з великими українськими постачальниками.

Перший інтернет-магазин не приніс жодного продажу

Усе почалося з продажу камери Go Pro п’ять років тому. Тоді її можна було купити в декількох магазинах і за приватними оголошеннями на “Slando”. Конкуренції на ринку не було. Я купив камеру за супернизькою ціною і виставив її на дошці оголошень – продасться чи не продасться. Покупець знайшовся того ж дня. Перший дзвінок, перша зустріч, перший заробіток у 300 грн – я зрозумів, що це працює. Так чому б не зайняти цю нішу?

Коли постачальник зрозумів, що я займаюся перепродажем, запропонував співпрацю на умовах дропшипінгу. Щоб скоротити ланцюжок дій і оптимізувати витрати, постачальник відправляв товар безпосередньо клієнтові, а я знаходив і приводив цих клієнтів. Весь товар привозили з-за кордону, асортимент розширювався, збільшувалися обсяги продажів. Однієї дошки оголошень було замало, тож я створив перший інтернет-магазин.

Принцип “Чим більше грошей ти вклав в інтернет-магазин, тим крутіші продажі” – не працює. Тоді я думав, що достатньо створити інтернет-магазин – і ти тут будеш отримувати прибуток! Але перший інтернет-магазин не приніс жодного продажу. Потім я перепробував ще дві платформи, ситуація не змінилася.

Виявилося, гарний дизайн – не головний фактор під час ухвалення рішення про покупку. У нас були різні сайти. Але клієнту потрібна хороша ціна і правильний підхід. Навіть якщо ми не можемо запропонувати найкращу ціну на ринку, клієнт отримує партнерську знижку – можливість придбати продукт за максимально наближеною до закупівельної ціною.

Сервіс – це головний товар

Інтернет-магазину “SELGO” офіційно 2 роки. В порівнянні з “аборигенами” ринку – це дуже мало. Як конкурувати, адже в секторі e-commerce приблизно рівні умови пропонують всі компанії: доставка, гарантія, повернення товару тощо. Думаю, успіх визначає орієнтованість на клієнта і його потреби. Ми пропонуємо не тільки хорошу ціну, але і гарний сервіс.

Для магазинів-лідерів з великими товарообігом клієнти з часом втрачають цінність. Рітейлери дозволяють собі неуважно ставитися до покупців: доставка триває тиждень, ціна змінюється за ситуацією. Онлайн-шопінг перетворюється в справжній квест. Ми ж маємо змогу контролювати процеси на всіх етапах – від замовлення до отримання продукту в руки. Всі зміни ціни чи наявності товару в режимі реального часу оновлюються на сайті.

Сервіс – це головний товар. Сьогодні всі українці без винятку – і багаті, і бідні – перебувають у стресі через кризу. Тому спілкування з навколишнім світом стало дуже важливим. Люди цінують довіру. Від того, чи знайшов менеджер підхід до конкретної людини і її запиту, залежить, повернеться клієнт в інтернет-магазин чи ні.

Купуючи “сірий” товар, ви дуже ризикуєте

Ігрова техніка для нашого інтернет-магазину “SELGO” – це товари-“локомотиви”. Ми пропонуємо найкращу ціну, офіційну гарантію, покупку в розстрочку або кредит. Все це можна зробити за допомогою декількох кліків на сайті.

Український покупець шукає низьку ціну. Багато людей обирає “сірий” товар і ризикує, адже у разі виникнення проблем їм відмовлять у гарантійному обслуговуванні. Крім цього, можуть з’явитися інші неприємності, наприклад, відсутність російської локалізації. У результаті економія себе не виправдовує. “Сірі” Go-Pro й інші гаджети краще не купувати.

Я тісно пов’язаний зі світом електроніки. По суті, вона стала базою для інтернет-магазину “SELGO”. Якщо раніше гаджети створювали тільки для “фану”, то сьогодні є дуже багато корисних іграшок, адже індустрія не стоїть на місці. Наприклад, 3D-ручка і GPS-годинник для дітей. 3D-ручка – це розвивальний гаджет з примітивним принципом роботи, але він дозволить дитині спробувати себе в ролі скульптора і художника. GPS-годинник – корисний девайс для батьків. Годинник показує точне місцеперебування дитини. Якщо зв’язок було втрачено, годинник передасть SOS-сигнал на батьківський пристрій. Це корисні та потрібні девайси, з кожним роком вони стають все більш доступними.

Июнь 5, 2017 в 17:50 / Переглядів: 300

Теми: Події,Суспільство,Україна,Черкащина