Чому в уманських квартирах вночі зникає вода?

В соціальних мережах шириться інформація, що водоканал без попереджень перекриває воду вдень та вночі. Хочемо зауважити, що комунальне підприємство «Уманьводоканал» постійно працює над забезпеченням уманчан послугами з централізованого водопостачання та водовідведення. Враховуючи стан та ступінь зношення водопровідних та каналізаційних мереж, працівники підприємства витрачають значні зусилля та матеріальні ресурси на усунення поривів, аварійних ситуацій в цілодобовому режимі. Також, проводять планові ремонтні роботи, роботи з попередження аварійних ситуацій та покращення санітарного стану мереж трубопроводів, роботи з відновлення альтернативних джерел водопостачання. Такі заходи неможливо проводити без перекриття частин мереж трубопроводів на яких проводяться роботи, припиняючи тим самим водопостачання окремих будинків, вулиць та мікрорайонів. Інформацію щодо запланованих та аварійно-відновлювальних робіт можна отримати на офіційній сторінці КП «Уманьводоканал» у Facebook, або за телефоном диспетчерської служби: 3-45-49.

Адміністрація підприємства просить абонентів з розумінням поставитись до тимчасових незручностей, адже в разі виникнення аварійних ситуацій попередити мешканців завчасно неможливо, при цьому працівники водоканалу працюють над усуненням наслідків поривів та проводять аварійно-відновлювальні роботи в найкоротші терміни.

Щодо нічних відключень води, то варто зауважити, що із суттєвим зменшенням споживання води, особливо в нічний час, автоматика насосного обладнання може перейти в режим очікування (енергозберігаючий), що призводить до зниження тиску водомереж, особливо на верхніх поверхах багатоповерхівок. Ніяких графіків нічних відключень водопостачання не існує. Проблема цілодобового водопостачання верхніх поверхів багатоповерхових будинків нова, а основна причина малої поінформованості про ней – це незвернення абонентів безпосередньо до водоканалу.

Якщо у Вас є нарікання, зауваження або скарги на роботу персоналу водоканалу, просимо залишати повідомлення на офіційній сторінці КП «Уманьводоканал» у Facebook, або, звертатись у приймальну підприємства за номером 3-23-86, також надсилати листи на електронну адресу: uvdk@mail.ru та поштову: 20300, м.Умань, вул. М. Залізняка, 16. При цьому, в повідомленні, обов’язково вказувати Ваші персональні дані: прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання та контактний номер телефону. Коротко описати суть проблеми із зазначенням місця, точного часу, дати події та по-можливості, вказати прізвище та посаду особи, яка відмовилась виконувати свої посадові обов’язки.

Джерело: Електронна громадська приймальня м.Умань

Февраль 28, 2017 в 19:02 / Переглядів: 381

Теми: Події,Суспільство,Умань,Черкащина

Тэги: ,,,